Brand in Sint-Oedenrode door kortsluiting accu

0
61

Vrijdagavond is er een brand ontstaan in een bijgebouw van een woonhuis aan de Anna Paulownastraat in Sint-Oedenrode. De bewoners werden gealarmeerd door een luide knal rond middernacht. De oorzaak bleek kortsluiting in een accu van een auto die op stond te laden. Bij de brand kwam veel rook vrij. De brandweer heeft de accu in een bak met water ondergedompeld en de rook werd met een overdrukventilator verdreven. Ambulance was ook ter plaatse, maar het is niet duidelijk of er gewonden zijn gevallen. Bron: ED.